Επιχειρησιακό σχέδιο λειτουργίας του λαογραφικού – ιστορικού μουσείου Λάρισας και δικτύωσης του με το σύνολο των λαογραφικών συλλογών του θεσσαλικού χώρου (2005)
Χρηματοδότηση: Περιφέρεια Θεσσαλίας και Επιτροπή Ερευνών ΠΘ
Επιστημονικός Υπεύθυνος: Ευάγγελος Αυδίκος
Στόχος του έργου ήταν:
- Διαγνωστική έκθεση – στρατηγική Θεσσαλικού πολιτιστικού προϊόντος (χρήση μεθοδολογίας SCOP και βάσης δεδομένων δικτύου.
- Καταγραφή και αξιολόγηση του Θεσσαλικού πολιτιστικού και λαογραφικού «προϊόντος» (θεματική και χωροταξική κατανομή, τάσεις και αξιολόγηση με όρους 10ετίας)
- SWOT ανάλυση, στρατηγική, τμηματοποίηση της αγοράς, αξιολόγηση τουριστικού «προϊόντος», τοποθέτησής του, πολιτικής τιμολόγησης υπηρεσιών και προώθησής του.
- Αποτύπωση του «μουσειακού λαογραφικού προϊόντος και υλικού της Θεσσαλίας προς δικτύωση» και θεματική ανάλυση σε δύο επίπεδα
- Λαογραφικού μουσείου Λάρισας
- Λαογραφικού Μουσείου Λάρισας και Λαογραφικών ατομικών και συλλογικών συλλογών και εκθετηρίων Θεσσαλίας
- Λαογραφικό ιστορικό μουσείο Λάρισας και δικτύωση λαογραφικών εκθετηρίων
- Ανάπτυξη του μουσείου και της δικτύωσής κατά την επόμενη πενταετία, 2005-2010
- Μάρκετινγκ και επιχειρησιακός σχεδιασμός Α΄ πενταετίας 2005-2010
Ερευνητικά αποτελέσματα:
Επιχειρησιακό Σχέδιο Λειτουργίας του Λαογραφικού – Ιστορικού Μουσείου Λάρισας και Δικτύωσής του με το σύνολο των λαογραφικών συλλογών του θεσσαλικού χώρου, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας