Ιστορία
Αρχαιολογία
Κοινωνική Ανθρωπολογία

Διαδικασία ολοκλήρωσης εγγραφών πρωτοετών φοιτητών 2024-2025

Καλούνται οι πρωτοετείς φοιτητές/τριες που πραγματοποίησαν την ηλεκτρονική τους εγγραφή να καταθέσουν στη Γραμματεία του Τμήματος ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ από την Δευτέρα 16 μέχρι την Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2024 τα παρακάτω έντυπα προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή τους:

  1. Αίτηση ηλεκτρονικής εγγραφής επιτυχόντων στο ΥΠΑΙΘ
  2. Ευκρινές φωτοαντίγραφο του δελτίου της αστυνομικής τους ταυτότητας ή άλλο δημόσιο έγγραφο, από το οποίο αποδεικνύεται η ακριβής ημερομηνία γέννησης και τα ονομαστικά τους στοιχεία,  ή Διαβατηρίου
  3. Πιστοποιητικό γέννησης (για τους άρρενες)
  4. Απλό αντίγραφο οποιουδήποτε εγγράφου που πιστοποιεί τον ΑΜΚΑ του/της φοιτητή/τριας
  5. Απλό αντίγραφο δημοσίου εγγράφου που πιστοποιεί τον ΑΦΜ του/της φοιτητή/τριας
  6. Μία (1) φωτογραφία ταυτότητας με τις ακόλουθες ηλεκτρονικές προδιαγραφές:
    Θα πρέπει να είναι πρόσφατη, και
    Έγχρωμη 480 pixels ύψος και 360 pixels πλάτος ή διαστάσεων 40mm x 30mm (ύψος  επί πλάτος). Αν δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική αποστολή, μπορεί να κατατεθεί στην Γραμματεία σε μεταγενέστερο χρόνο όταν προσέλθετε στο Τμήμα.

Οι Επιτυχόντες που δήλωσαν κατά την ηλεκτρονική τους εγγραφή ότι φοιτούσαν σε άλλο τμήμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης θα πρέπει παράλληλα με τα ανωτέρω δικαιολογητικά να προσκομίσουν και το Πιστοποιητικό Διαγραφής από το προηγούμενο Τμήμα φοίτησης.

Τα ανωτέρω έγγραφα θα πρέπει να αποσταλούν αποκλειστικά και μόνο από το email του φοιτητή, αυτό που έχει καταχωρηθεί στο ΥΠ. Παιδείας (από οποιοδήποτε άλλο email δεν θα γίνονται αποδεκτά τα έγγραφα), θα πρέπει να είναι σε μορφή pdf και όχι φωτογραφία. Όλα τα έγγραφα να επισυνάπτονται σε ένα email (μία αποστολή όχι τμηματικά), με θέμα το Ονοματεπώνυμο του φοιτητή.

Υπεύθυνη παραλαβής δικαιολογητικών: Βασιλική Φραντζή
Email: vfrantzi@uth.gr
Τηλ. Επικ.: 2421074794
Ώρες Επικ.: 11:00 – 13:00

Παρακαλείστε θερμά, λόγω του αυξημένου όγκου εργασίας να τηρήσετε πιστά την αναφερόμενη ώρα επικοινωνίας.

Όταν ολοκληρωθεί η ταυτοποίηση στοιχείων και η καταχώρηση στην ηλεκτρονική Γραμματεία χωρίς να απαιτείται σχετική αίτηση του φοιτητή, θα εκδοθεί Βεβαίωση Σπουδών και θα αποσταλεί στο email που λάβαμε τα έγγραφα.

Οι φοιτητές/τριες, αφού παραλάβουν μέσω sms τους κωδικούς τους, θα πρέπει να επισκεφτούν την ιστοσελίδα https://www.uth.gr/faqs και να ακολουθήσουν τις οδηγίες πατώντας στο “Ενεργοποίηση Ιδρυματικού Λογαριασμού”.

Σημείωνεται ότι σε περίπτωση που δεν κατέστη δυνατή η ηλεκτρονική εγγραφή εισακτέου:

Όσοι δεν έχουν υποβάλλει ηλεκτρονική αίτηση στο ΥΠΑΙΘ, η διαδικασία εγγραφής θα πραγματοποιηθεί με υποβολή της αίτησης απευθείας προς τη Γραμματεία του Τμήματος με φυσική παρουσία, είτε με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων (π.χ. υποβολή της αίτησης μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) είτε με ταχυδρομική αποστολή. Κατά τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων ή ταχυδρομικής αποστολής, για την ολοκλήρωση της εγγραφής απαιτείται η υποβολή υπεύθυνης δήλωσης του επιτυχόντος και αιτούντος την εγγραφή, η οποία εκδίδεται μέσω του ιστότοπου www.gov.gr ή φέρει φυσική υπογραφή με βεβαίωση του γνησίου αυτής, στην οποία θα δηλώνει ότι όλα τα στοιχεία και τυχόν δικαιολογητικά που υποβάλλει, είναι ακριβή και αληθή. Η αίτηση εγγραφής θα πρέπει να γίνει εντός  αποκλειστικής προθεσμίας σαράντα πέντε (45) ημερών από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης (20-9-2024), ήτοι μέχρι και τις 06 Οκτωβρίου 2024.

ΙΑΚΑ: Κεντρική σελίδα Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας