H Συντονιστική Επιτροπή του ΠΜΣ ολοκλήρωσε τη μοριοδότηση των φακέλων των υποψηφίων καθώς και τις συνεντεύξεις αυτών το Σάββατο 13/09/25, οπότε τα αποτελέσματα διαμορφώνονται ως ακολούθως. Επίσης, η Σ. Ε. αποφάσισε να γίνει έναρξη των μαθημάτων του χειμερινού εξαμήνου 2025-2026 τη Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2025 και υποδοχή των πρωτοετών εισαχθέντων την Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2025.
1. Επιτυχόντες:
Εισάγονται στο ΠΜΣ «Αρχαιολογία Πεδίου και Υλικός Πολιτισμός» οι εξής (13) φοιτητές/φοιτήτριες με φθίνουσα μοριοδότηση, από τους οποίους 2 υπό αίρεση:
|
Α/Α |
ΚΩΔΙΚΟΣ |
ΜΟΡΙΑ (βάση εισαγωγής 60/100) |
|
1 |
68775cd81ae10 |
83 |
|
2 |
6893687f9d897 |
80 |
|
3 |
68b31b48641f7 |
77 |
|
4 |
68b1df2f3cabe |
75 |
|
5 |
68b2fa775005b |
74 |
|
6 |
68b097e153160 |
70 |
|
7 |
68b37455554fe |
68 |
|
8 |
687658a0a99ec |
62 |
|
9 |
68a5bf6b3cb10 |
60 |
|
10 |
68b02168e7e6d |
60 |
|
11 |
68b44231c3250 |
60 |
|
12 |
68b49242a5959 |
53+βαθμός πτυχίου |
|
13 |
68b2eece30e3d |
42 + βαθμός πτυχίου |
2. Η Επιτροπή Αξιολόγησης Υποψηφιοτήτων, η οποία βαθμολόγησε τα προσόντα των υποψηφίων, την γραπτή πρόταση και την προφορική συνέντευξή τους, κατέληξε σε βαθμολογία κάτω από το κατώτατο όριο εισαγωγής, που είναι το 60/100, για τους ακόλουθους υποψήφιους/ες:
|
Α/Α |
ΚΩΔΙΚΟΣ |
ΜΟΡΙΑ (βάση εισαγωγής 60/100) |
|
1 |
688ddb48d4a0e |
55 |
3. Υποψήφιοι οι οποίοι κατέθεσαν αίτηση υποψηφιότητας, αλλά α) δεν κατέθεσαν φάκελο με τα απαιτούμενα πιστοποιητικά ή δικαιολογητικά, β) δεν πληρούσαν τα τυπικά προσόντα (πχ. πιστοποιητικά γλωσσομάθειας κλπ.), ή γ) οι σπουδές τους δεν ήταν συναφείς με το γνωστικό αντικείμενο του ΠΜΣ, αποφασίσθηκε από την Επιτροπή Αξιολόγησης Υποψηφιοτήτων να μην γίνουν δεκτοί στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών "Αρχαιολογία Πεδίου και Υλικός Πολιτισμός", γιατί δεν θα ήταν σε θέση να παρακολουθήσουν με επάρκεια τις ειδικές απαιτήσεις του προγράμματος.
|
Α/A |
ΚΩΔΙΚΟΣ |
ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ |
|
1 |
68b2b15e02879
|
Έλλειψη τυπικών προσόντων (συστατικές, Αγγλικά C1) |
|
2 |
68aaf798c247d |
Πτυχίο Προσχολικής Εκπαίδευσης |
|
3 |
687e91ca9e8b0 |
Πτυχίο Πολιτικών Μηχανικών και Προσχολικής Εκπαίδευσης |